پیمایش جنگل های الیمستان و صعود به قله

63 / 100

استارت برنامه ما از جایی که ماشینا پارک کردیم خورد اول مسیر قبل روستا یه جایی هست که چای و آش بلال های خوشمزه میدن و دقیقا مسیر شروع پیمایش ازاونجاس . البته ما که نخوردیم بقیه که خورده بودن تعریف میکردن .

مسیر اولاش که هوا روشن بود عالی بود با ویو دماوند سپید روی شروع شد که لذت رو بیشتر بیشتر کرد . دیگه نزدیکای تاریکی هوا بودیم و کمی از مسیر توی تاریکی سپری کردیم . تا رسیدیم دشت دوم برای کمپینگ . تا دشت اول مسیری نبود برای همین ترجیح دادیم بریم دشت دوم چادر بزنیم که نزدیکتر باشیم . و کمی از پیمایش قله ر الان رفته باشیم .

چادر برپا کردیم و آتیش راه انداختیم و شروع کردیم به دور هم جمع شدن و گفتن خندیدن که کلی کلیپ های خفن گذاشتیم از سفرهامون که میتونی بزنی روش ببینی .

بماند شب از ساعت 11 هوا شروع به وزیدن کرد و حسابی سرد شد و متاسفانه چادری که من داخلش خوابیدم تابستونی بود و 4 طرف تور بود روکش داشت ولی بازم چادر 3 فصل مقاومت بیشتری داره توی این باد خلاصه من کلا یک ساعتی خوابیدم و خیلی از همسفرامونم بار اول بود شبمانی داشتن گویا برای همین نتونسته بودن بخوابن .

صب ساعتای 5پاشدیم یه آتیش برپا کردن بچه هاتا کمی گرمتر بشیم بعدش خیلیا برگشتن توی چادر چون باد بلند شده بود و سرما بدی داشت .

دیگه ساعتای 8 استارت شروع پیمایش به سمت قله رو زدیم و جالبیای این مسیر فقط فقط میشه از عکسا ببینی و لذت ببری

اگه اولین بار میری لازم بدونی :

نکته های مثبت قله این بود شمابیشتر مسیر توی جنگلی و زیبایی های جنگلشم که نگم براتون و کل مسیر با تابلو یا پارچه های رنگی رنگی مشخص کردن که نکته عالی و قابل اهمیتی بود برای افرادی که تاحالا اون مسیر نرفتن به راحتی با خیال راحت میتونن برنامه یک روزه یا دوروزه ی برای این لوکیشن بکر در نظر بگیرن . کافی به تابلو ها یا شاخه برگ ها توجه کنید تا بتونید ببینید مسیر . توی مسیر دوتا چشمه آب هست که میتونید استفاده کنید .

بعد از حدودا 3 ساعت پیمایش رسیدیم به ارتفاع قله 2500

بود اسم قله امام زاده قاسم بود . توی مسیر دوتا چشمه هست که یکی به راحتی میشه استفاده کرد یکیشو اگر دیدی تمیز استفاده کنید

به اندازه نیم ساعت از مسیررو دیگه از جنگل خارج میشی و توی ارتفاع گرفتن هستی که بازم منظره ها واقعا بینظر عکس بالا عکسی که دقیقا به اندازه شاید 15 دقیقه از قله فاصله داری . و دقیقا یکی از چشمه ها همین جاست .

و پایان سفر لذت بخشمون که کلی تجربه های تازه تر کلی آدمای جدیدتر کلی مطالب عالی تر یاد گرفتیم بنظرم تجربه آدمی در سفر هرلحظه در حال افزایش و قسمت جالبش اینه هیچ سفری حتی اگه لوکیشنت تکراری باشه باز مثل هم نمیشن.